2023. május 16. 10:37 - Beanigma

Nyaralás..

Idén szeretnék elmenni nyaralni. Végre. Szóltam is az utazásszervezőmnek.. ( Igen, van ilyenem. Az egyik legrégebbi barátnőm az.) Szóval megbeszéltük, hogy megyünk nyaralni. Ez ilyen egyszerű. Gondoltam én naivan. Ma már tudom, hogy nem az. A nagy szervezkedésben az is csoda, hogy egyáltalán a bolygón maradunk.Azon is egy hétig melankóliáztunk, hogy melyik földrész legyen.  A kontinenst  fixálni kell. Na nem tektonikusan, mert úgy viszonylag stabil a dolog, bááár.. lennének öntleteim hogy minek hova kéne becsúsznia, hogy az nekünk is ideális legyen. Mármint Földrajzilag. És még mindig kontinensekről beszélünk, nem másról. :) 

Szóval.. Az teljesen természetes, hogy ha nyaralás, akkor vízpart. Lehetőleg jóóóó nagy és homokos vagy kavicsos, esetleg sziklás, és egyáltalán nem hátrány, ha meleg az tenger vagy óceán amit meglátogatunk. Én ugyan ellubickolok 17 fokos vízben is, de a barátnőm.. az a kis nyámnyila, meleg, áttetsző vízet óhajt, tele egzotikus halakkal,  Mi mást is várhatnék valakitől, aki minden nap egy kád forró vízben fürdik?!

És ezzel ki is zártuk  Antarktiszt és a Déli-sarkot, valamint a Skandináv országokat.  Afrika ugyan partiban maradt egy ideg, de ott ugye nyáron pusztulat meleg és napsütés van, amit az én arosztikratikusan fehér bőröm ki nem állhat. Emiatt  ne kelljen már karácsonyig várni a nyaralással, mert addigra elköltöm az összes erre szánt pénzemet, oszt' majd mehetek a Bükkbe szánkózni. Ami nem lenne rossz, de tekintve az elmúlt évek átlagos hó termését, megkérdőjelezi a szánkózás lehetőségét is .

Amerika túl messze van.Dél-Amerika még messzebb. És különben is.. az, hogy én Hollandiában virtusból vicces sütit ettem, nem jelenti azt, hogy egy kokain ültetvényen akarom tölteni a vakációmat, bedzsinázva. Asszem' így kell mondani. 

Ázsiá.. amellett, hogy olyan dolgokat tálalnak fel ebédként,  mely kiváló fehérjeforrás, de mi meg kiváló kényes gyomorral rendelkezünk, szintén nagyon messze van. Busszal mindenképp. Ázsia is off. Ausztrália.. megfontolandó. Ahol nem sivatag van, ott óceánpart, szóval.. esélyes. De mi van ha be sem engednek az országba, mert nem vagyok beoltva csak TBC ellen?! Szegény Novak Djokovicot pikk-pakk hogy  kirakták már a kontinensről emiatt, pedig ő egy  valaki, én meg... 

Ráadásul, sem amerikaiul, sem ázsiaiul nem beszélünk. Sem a magyaron kívül semmilyen nyelven. Jajj! Alig  maradt kontinens, ami szóba jöhet. Marad a jó öreg Európa. Pár nap alatt villamossal is be lehetne járni, egész jól főznek.. iható a víz..miegymás. Nem is ez a gond, de tudjátok ti hány ország van Európában??? Vagy ezer. Kajak! Szerencsére gyorsan kizártuk azokat, aminek nincs tengerpartja. Maradt ötszáz. Alakul.. alakul.. Napokig azon ment a vekengés, hogy olasz, horvát vagy görög legyen. Szegény barátnőm egy hétig csak utazási ajánlatokat, repülőjáratokat, appartmanokat és szállodákat keresgélt. Elképesztő milyen tűrelme és tehetsége van az ilyesmihez. Én a harmadik tételnél bemondtam volna az unalmast, de ő.. Számolt, összehasonlított, excelltáblázatot vezetett.. osztott-szorzott.. éssss... megtalálta az igazit. 

Görögország! Imádom. Már egyszer nyaraltam ott. Sajnos az akkor tett ígéretemet nem tartottam be, és nem tanultam meg görögül. Sem. Végülis.. egyéb másik nyelvet sem tanultam meg, szóval..  emiatt nem haragudhatnak rám a görögök. Kárpótlásul, majd iszom sok Ouzót a sok gyros mellé. :) 

Kicsit azért aggódom  a nyelvi nehézségek miatt, de mutogatni szinte minden nyelven tudunk. Mibajunklehet? 

 Csak legyen napfény és tenger. És napernyő. És 50 faktoros naptej. És ne haljunk éhen és szomjan. Ha lehet ne essünk hajóról tengerbe, ne találkozzunk meduzzákkal vagy tengerisünnel.  Ilyesmik.. Bagatell. 

Már alig várom! Legjobb tudomásom szerint, egy repülőgép sem maradt fent még soha, szóval... irány a tenger!

 

UFF

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr6118124940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása