2015. november 08. 15:42 - Beanigma

Azok a csodálatos buszsofőrök..

Sokadjára is meg kellett állapítanom, hogy a miskolci buszsofőrök két kategóriába tartoznak:

  1. Akik most akarnak felvételizni egy légitársasághoz
  2. Akik a fékeket tesztelik
  3. Akik csak simán őrültek

Najó.. ez három. De a harmadik csak utólag jutott eszembe. 

Tulajdonképpen csodálom a kitartást amivel nap mint nap kifutónak használják a két buszmegálló közötti útszakaszt. Annak ellenére is, hogy minden alkalommal, tehát cirka tizenhatszor bizonyosodik be, nem tudnak akkora lendületet venni az Ikarusszal, hogy fel is emelkedjenek. De próbálnak.. kegyetlenül. Ennek tulajdonképpen örülök, hiszem szinte végállomástól-végállomásig utazom, és emiatt a menetidő jelentősen lerövidül. De akik esetleg próbálják komolyan venni a menetrendet, azok óriásit csalódnak, mert a busz sehol. Már régen elment. 

A fékezőket pedig.. nos őket alaposan felpofoznám, miután felkászálódtam a padlózatról a többi szerencsétlen kisnyugdíjassal egyetemben.Vagy a karom szakad ki, vagy belepréselődöm az ülésbe ha kifogok egy-egy ilyen tesztbajnokot. 

Az őrült kategória pedig ennek az elegye. Gyorsan megy, gyorsan lassul, hirtelen fékez, és hallani lehet a mikrofonban a kárörvendő vihogást is, ha nagyon figyelsz. 

No nem baj. Bírom a repülést, és imádnám a feltűnést a munkahelyemen, ha egyszer nem gyalog érkeznék, hanem vadászgépes, anyahajós módon landolnék a bejárat mellett. 

Mekkora állat lenne.. aztaaa... :) 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr238059904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Haladjunk 5 2015.11.16. 14:23:42

Valamit adni illik egy jól megfizetett jegyért, bérletért. :) Lehet, hogy ezt a két fizetési formát nem is illene egy buszra befogadni, mert milyen világ az, ahol az egyszeri ugyanazt kapja, mint a megbízhatóan visszatérő, megbecsült bérletes?

Beanigma 2015.11.16. 18:39:39

@Haladjunk 5: Mivel jó a kapcsolatom a céggel, továbbítom az észrevételt, pár apró javaslattal egyetemben. Mi bérletesek esetleg kaphatnánk egy kis teasüteményt, hideg időben forró teát. :)

Haladjunk 5 2015.11.16. 19:58:39

@Beanigma: Szakállkával, felárért.

Haladjunk 5 2015.11.16. 20:00:12

@Beanigma: Csak óvatosan ezzel az annak idején még Magyar Posta esetén okulva.

Beanigma 2015.11.23. 09:12:53

@Haladjunk 5: A Magyar Posta is gyorsan fékez, netán süteményt osztogat? Valamiről lemaradtam. :)

Haladjunk 5 2015.11.23. 09:53:53

@Beanigma: Volt a Posta és szárnyait bontogatta a modern marketing és a logisztika. A házasság létrejött, a régi Posta új lett. Rájöttek a "szakemberek", hogy alapvetően hibás a Posta gondolkodása a "termékeiről", (ezért nincs plusz haszon, pedig Őket ugye ezért fizetik) ennek egyik példája a levelezés lett. Az volt ugyanis a helyzet, hogy a hagyományos levelek és az akkor még ha jól emlékszem sürgősséginek nevezettek azonos idő alatt értek célba, gyakran a feladást követő napon. Hűha! Mit lehet tenni? Hát a sürgősségi kézbesítési idejének 12 órára való rövidítése elég nagy falatnak, lehetetlennek tűnt, ezért maradt a másik út, a hagyományos levelek kézbesítési idejének kitolása. Szóval a történet szerint ezért épült meg (ha jól tudom Csepelen) egy országos elosztó, válogató központ. Eddig az volt a helyzet, hogy ha ügyfél Karácsonyi lapot küldött a szomszéd településen élő barátjának, akkor esténként a helyi (körzeti) posta ezt irányítószám szerint válogatta, majd másnap a kézbesítő kezébe adta. Na ez megváltozott, Karácsonyi lap postára be, majd este, éjszaka utazik Csepelre (autó - vonat többszöri átrakodás) , ahol gép válogatja. A válogatott leveleket irányítószám szerint csoportosítja az automata, majd utaznak vissza a helyi (körzeti) postába, ahol következő reggel a kézbesítő megkapja. Lám ezzel el is ment egy esetleg két nap. A ma már elsőbbséginek nevezett levél egy nap előnyt kapott, tehát magasabb minőségű termékké vált, így jogos a felár. (Annyit ehhez, hogy az elsőbbségi következő napi kézbesítésének esélye 80% !!!, a felár megfizetése pedig 100%-os valószínűséggel rendelkezik. :) ) Szóval, ha a helyi buszokon megjelennek a szakállkák, akkor tudhatjuk a teremtés gyökerét. :)
süti beállítások módosítása