2015. szeptember 13. 10:17 - Beanigma

Hollandia 3.

money.. money.. money..

Soha, de soha ne váltsátok át fejben a valutát forintra vásárláskor! Vagy költsétek el a pénzeteket gondolkodás nélkül, vagy ne is vigyetek magatokkal pénzt, mert csak elkeseredtek! Persze ha valaki a Rothschild esetleg a Kennedy klán tagja, akkor ez az intelem teljesen felesleges, na de akkor nem is olvassa a blogomat. :) 

Minden drága. Az étel, az ékszer, a parkolás ( a nem parkolás még drágább ), a leakciózott körömlakk, a komp Amszterdamban. De legdrágább a parányi, szélmalmot ábrázoló hűtőmágnes. Egy átlagos család havi GDP-jének megfelelő összeg. Plusz, mínusz pár forint.

Egyébként mindenhez könnyebb lett volna hozzájutnom, mint ehhez a kis semmiséghez. Vehettem volna az utcán drogot, drágakövet, Van Gogh mester eddig nem ismert, nemrégiben megtalált festményét..  Bármit! De egy echte hollandiai hűtőmágnes miatt bejártam a fél országot. Amikor láttam egy nekem tetszőt, akkor éppen siettem valahova, és majd visszafelé akartam megvenni. Visszafelé persze már zárva volt az üzlet. Ezek a népek képesek, és este 11-kor már bezárják a boltot. Amszterdam közepén, a főutcán, turistaszezonban! Elképesztő. Szóval lemaradtam róla. Na nem baj, volt még egy hely ahol láttam, majd akkor ott. Ott már dupla annyiba került, mint itt lett volna, és már itt is horror áron adták. Jó, majd veszek a reptéren. Mondanom sem kell, hogy nem megy nekem az ész nélküli pénzköltés, ezért szépen mindig, mindenhol visszaraktam a hűtőmágnest, a kulcstartót, az akármilyen bizgentyűt, amire valami autentikus dolog volt felrajzolva, mert mindig ment a fejszámolás, és mindig rádöbbentem, hogy abban a fizetési kategóriában amiben én vagyok, minden drága. Azért az uccsó percben, mégiscsak hagytam magam kicsit nőnek lenni és vettem olyan kulcstartót, amilyet kinéztem magamnak.        

Dupla áron, a reptéren. Ész nélkül. :) 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr677783850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása