2023. június 22. 07:50 - Beanigma

Én meg ma mentem volna..

..Bajor körútra, kastélyokat nézegetni. Amint a mellékelt ábra.. vagyis írás mutatja, nem mentem sehova :( Pedig annyira készültünk rá.. Én még egy vadi új, gyönyörűnapsárga kabinbőröndöt is vettem az utazásra. 4 kerekűt. Értitek? Végre van egy menő, 4 azaz négy keréken guruló csini, repülőgépkompatibilis bőröndöm, és nincs hova felvennem. Húzigálhatom megint a lépcsőházban, mint amikor a Bulgár utazásra készültem a nagy bőrönddel, csakhogy azt el is vittem nyaralni. Ezt a kis drágát meg.. hmm.. 

Saci barátnőmnek ráadásul bakancslistás volt az egyik kastély amit megnéztünk volna a körút során. Az általam németül megjegyezhetetlen  és kimondhatatlan Najvajsteni.. vagy milyen kastély. 

Na kiguliztam: Neuschwanstein kastély ( Schloss Neuschwanstein) Mintha kínaiul lenne. Vagy németül.  Elképesztő, emberek milyen nyelveket találnak ki maguknak. Hát nem? DE!  Miért nem hívják ők is emberi, azaz érthető nyelven úgy, mint mi: Új hattyúkő kastély. Ez olyan nehéz??

Szóval.. álmodoztunk. Barátnőm a bakancslistájáról, én meg.. lelki szemeim előtt már láttam magunkat ahogy Tirolban, finom német sertől megrészegedett ifjak gyűrűjében, vidám trillázás, és / vagy fütyülés közbeni táncolással múlatjuk az időt. Persze kihagyva azt a fenékberúgós és pofozkodós táncot.

Ugyanis:

  • A legritkább, mondhatni irodalmi ritkaságok alkalmával pofozok meg bárkit is. Idegeneket főleg nem. Ismerősöket is alig. Mondhatni .. majdnem véletlenül. 
  • A fenékbe rúgás pedig egyáltalán nem úrinőkhöz méltó tevékenység, amellett hogy fizikai képtelenség. A mi korunkban már nem emelgetjük a lábunkat ilyen magasba. Nem mintha nem akarnánk, csak nem bírjuk. 

Hát ennyit a népek közötti barátkozásról. :(

Az a nyomorult utazási iroda nem bírt összeszedeni egy busznyi, kultúrális porgramra, kastélylátogatásra.. hegyi sétákra, sörre, mulatozásra, részeg,  idegen (sohatöbbénemkelllátnom) férfiakra.. kiéhezett, érett hölgyeket. Esetleg urakat. 

Na mindegy.. nem kesergek ezen. Jövőre bepótoljuk. Megyünk Skóciába várakat nézegetni. Meg ilyesmi. A sört úgyis utálom. Énekelni sem tudok. Táncolni is csak részegen.. 

Lesz majd nekünk skót viszki, meg sok vidám, vörös hajú férfiember. Vagy azok az írek? Hmm..  Tök mindegy, végülis. A látvány a fontos és a népek közötti barátság. :) 

 

Na.. UFF! 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr2418151260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása