2015. november 15. 10:55 - Beanigma

Na én befejeztem!

Ezt a mondatot komolyan gondoltam. Befejezem. Kész, vége. Over.. ahogy a műveletlen magyar, angolul nem tudó, sznob felhasználó mondja. 

De ezt csak akkor lehet le is írni (oké.. jóvanna, leírtam. látom! ), amikor annyira komolyan gondolja az ember, hogy képes betartani. Minden más esetben, inkább számoljon el tízezerig. ( nekem legalábbis addig kellett), aztán úgyis megnyugszik. Jön egy telefon, jön egy barátnő, jön egy hangulat. Vagy nem. Tök gáz, hogy minden és mindennek az ellentéte is bekövetkezhet. Nem csak egyféle vég van, hanem trilliónyi. 

Lehet, hogy ezt is a nőcis bejegyzések alatt kellett volna szignóznom? :) Lehet.

Soha nem mondom, hogy soha! 

Ja.. és soha többé nem vakarom el az orromon a pattanást, és már soha nem kezdek bele valamibe, amiről tudom, hogy úgyis abba fogom hagyni. Soha, de soha. Fogadalmakat sem teszek soha többé.

De tényleg! Ez volt az uccsó!  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr398079662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása