2015. november 23. 07:34 - Beanigma

Maszmók..

Ti sem tudjátok mit jelent, ugye? Az egy kedvenc barátnőmet kivéve persze, akitől hallottam. Vagyis olvastam. :) Jót derültem rajta rögtön, és meg is osztom mindenkivel eme nyelvi ínyencséget. :) 

A lényeg, hogy a hétvégi tejszínes husit elemeztük ki amit ő csinált, és ami tényleg világbajnok lett. Én is kaptam belőle. Én tésztával ettem, ők rizzsel. Felvetettem a krumplipüré lehetőségét is, de rögtön elvetette, hogyaszonygya: az nekem túl maszmókos lenne. 

Hát nem megacukker kifejezés? De! Maszmók. :) Simán elmenne egy mesében valami manófajta félének, akinek mindig maszatos a szája a sok maszatos kajától. :) Mondjuk lövésem sincs mit ehet egy manó az erdőben (merthogy erdei manóról beszélünk természetesen ), valami mocsári moszatot.. akarom mondani: maszatot. :) 

De láttam már a kislányát is vajas kenyeret enni, szóval simán lehetne ő is egy kis Maszmók. :) 

A lényeg, hogy jókedvere derített ez a kis maszmókos dolog. :)

Szép napos, napot kívánok! Maszmókosat! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr698101226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása