2022. január 04. 18:20 - Beanigma

Láttam egy zenét, és..

gondoltam megmagyarázom. Mármint.. nem a zenét láttam, hiszen nem vagyok Mozart reinkarnáció, hanem egy videoklipet. Még csak nem is újat, sőőt.. már több, mint 10 éves klip,  és az akkor  - kb. - 13 éves Selena Gomez énekli. Ő egy egér pofijú kislány.. volt. Most egy egér arcocskájú "díva". Amúgy nem annyira rossz zene. Fülbemászó.. meg ilyesmi. 

Na.. a klip úgy kezdődik, hogy egy nyitott,  batár típusú amerika kocsi halad a sivatagban. Tök poros az út, sehol egy oázis vagy egy kibuck, esetleg egy ételbár, ami egy amerikában honos kajálda, és ami minden amcsi filmben kötelezően szerepelni szokott. Szóval.. verik a port rendesen. A kocsiban ül egy lány és négy fiú. Nálam már ez kiverte az biztosítékot, mert mi az, hogy egy kislány négy rossz arcú kamasz sráccal rója a nagy semmit fényes délben? Mégis milyen végzős iskolabál tart ilyen sokáig?  Ha az én lányom lenne már régen hazapofoztam volna a kisasszonyt. Na mindegy. Szóval porzanak ezerrel. Fedetlen fővel a ötszáz fokos hőségben. Ráadásul Selena még mindig a váll nélküli báliruhájában feszít. Se napszemcsi, se kalap a fején, és ahogy elnéztem az Avon naptejet is otthon felejtette. Totál leégés. De szó szerint.

Egyszer csak megállnak. Selena kilibeg az autóból. Gondolom sok lehetett a kóla és pisilnie kell. Én egy bokrot sem látok, szóval.. ez így nagyon ciki lesz. De nem.. nem pisilni kell neki. Táncolnia kell. A sivatagban, kétezerötszáz fokban, olyan tűsarkú szandálban, aminek én már a látványától leszédültem a székről. A gyönyörű, libbenős nagyestélyiben táncikál a hőségtől kiégett fűcsomók között. Előre hallottam a  reccsenő hangot  amikor a sarka megakad egy ilyen hasadékban és kitörik. A bokájával egyetemben. Ráadásul elkezdett énekelni is. Hogy a négy srác addig mit csinál a bordó cadillac eldorádóban, azt nem lehet tudni, de esélyes, hogy bambán néznek továbbra is ki a fejükből, mint eddig. Nem egy szószátyár banda, ahogy láttam. 

Gomez kisasszony meg csak billegteti magát, énekel, táncol. Én meg azt várom, mikor támadja meg egy megrémült skorpió, esetleg akad a hajába egy texasi csörgőkígyó. Mindezek nem történtek meg, viszont.. megjelent a nagy büdös semmiből egy jóképű srác. ( Mi más? )  Tudjátok, az a szúrós szemű fajta, akinek látáványától még az alaszkai télben is elkezd nedvesedni.. akarom mondani izzadni az ember lánya.  Bőrdzseki, magasszárú bakancs.. szigorúan minden feketében, hiszen  nyár van, túz a nap. Selena is észrevette, hogy kapás van, így még rá tett egy lapáttal. Erre..  nem fogjátok elhinni mi történt.. elkezdett esni az eső. Pont akkor. Szegényke a vállpánt nélküli estélyiben szarrá.. vagyis teljesen elázott. A táncolást persze nem hagyta abba, ahogy az éneklést sem. Dobálta a haját össze-vissza, mint egy őrült, miközben vonaglott a zuhogó esőben. Mindennapos esemény lehet ez arrafelé, mert a srácok nem néztek fel a képregényűkből továbbra sem. A szúrós szemű pedig - anélkül hogy meggyorsította volna a lépteit -, vagy legalább felhúzta volna a szemöldökét,  csak lazán odament a lányhoz. Ha már így összefutottak, ázzanak tovább együtt. 

Hát ennyi. 

Megyek Amerikába! Hátha jut nekem is egy ilyen szúrós szemű. Remélem esernyő lesz nála! Utálnék elázni. :)

 

Uff

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr8416803674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása