2016. január 10. 13:46 - Beanigma

Nem tudom mi van velem, de...

(Nőnek lenni tényleg bonyi egy kicsit)

ma reggel majdnem elsírtam magam egy főzőműsoron, pedig még csak nem is hagymát daraboltak benne. Simán.. az egyik (félig) amatőr szakács beszélgetett a másik amatőr szakáccsal arról, hogy az egyik milyen hálás a másiknak, hogy megtanította valami gagyi, ám látványos, háromfogásos vacsora elkészítésére. Nekem meg.. csurgott a könny a szememből, pedig még egymás nyakába sem borultak, lévén, ez nem amerikai főzős műsor volt, ahol az ilyesmi alap, hanem angol. Bele sem merek gondolni, mit műveltem volna a tükörtojásom felett (éppen reggeliztem), ha Gordon Ramsay túlfűtött és túlshowzott műsorát nézem éppen. 

Adott persze, hogy nő lévén; valami előtt, vagy után, vagy alatt vagyok fizikailag, lelkileg, fiziológiailag, és botanikai szempontból, de szerintem éppen tök normális vagyok. Szerintem. :)  Vasárnap reggel van. Viszonylag átlagos. Viszonylag ki is aludtam magam. Érthetetlen! 

A könnyeim már rég felszáradtak, amikor én még mindig azon gondolkodtam, mi lehet ez  a túlérzékenység. Aztán rájöttem! Ez genetikus. Apukám tehet mindenről! Ő még a mosóporreklámot is megkönnyezte, nemhogy egy érzelemdús romantikus jelenetet. Bőgött a Bud Spenceres filmeken is.. egyemmeg. :)  Éppen ezért nem is szerettem vele moziba járni, mert totál ciki volt kamaszként, hogy az én apukám zokog a leghangosabban az egész moziban, lefőzve ezzel az összes kékre hidrogénezett hajú nénit. 

Nem mondom, hogy ez szégyellni való lenne.. közel sem. De párszor jártam már én is úgy a moziban, hogy csak lopva mertem megtörölni a szememet, mert kifejlett nőstény létemre legyek már egy kicsit összeszedetebb, mint  a többiek. 

Persze leülhetnék egy sarokba és elgondolkodhatnék, hogy ez most "pre", vagy inkább akut szindróma, de feleslegesnek tartom. Sok nőtársammal együtt azt vallom, hogy totál normális nálunk embereknél, ( a férfiak is emberek, és a nők is. csak szólok!) hogy hangulatuk van, érzelmeik. Néha túlcsordulnak, néha pedig úgy érzik, kiürültek lelkileg. Persze lehet nézni a bioritmus kalkulátorokat, horoszkópot, és mindenféle csudálatosságot, de nem hiszem hogy itt találjuk meg a választ.

Többnyire azt is szeretem, hogy az érzéseim kikívánkoznak belőlem: nevetek, sírok, vagy csak egyszerűen megölelem azt, akiről azt gondolom erre vágyna. Vagyis.. megölelném. De persze nem teszem meg. Én sem. És úgy látom, mások sem. Félek az érintéstől, a sírástól, a gyengeségem kimutatásától. Neveltetés, talán genetika, de legfőképp  az élet nevezetű smirglipapír tesz bennünket ilyenné, amilyenek vagyunk. Legvalószínűbb, hogy mind a három együtt. Egyesek gyémánttá csiszolódnak, mások elkopnak. 

Magam részéről maradok a könnybelábadó szemű, érzelmes, szentimentális, érzékeny típus, amilyen az apukám volt.

Van ettől sokkal rosszabb örökség is, azt hiszem. :) 

uff 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr358258350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása