2016. március 26. 07:54 - Beanigma

Nőnek lenni tényleg baromi nehéz 07.

És még itt ez a húsvét is..

Emlékeztek? Pár hónappal ezelőtt óvatlanul belenéztem az előszobatükörbe. Ezt a bakit elkövettem tegnap este is. Tudtam, éreztem, nagyon nem kéne egy kialvatlan, totál stresszes hét végén tükörbe néznem. De megtörtént, nem lehet visszacsinálni. Azt hiszem az Alien filmek egy-egy döbbenetes filmkockájához tudnám hasonlítani a jelenetet. Így bámulhatott Ripley hadnagy a tükörbe miután rájött, hogy a sötét karika a szeme alatt nem csak a hosszan tartó hibernáció következménye. Az a fránya tükör. Már Hófehérke életét is megkeserítette, szóval az én, egyáltalán nem mesébe illő életem folyását miért is ne rontaná még egy kicsit? Nem is merek belegondolni, mi lenne, ha még egy gonosz mostoha anyuka is keserítené az életemet. Brrr..

Tegnap este még hittem a gyógymódban. Hideg kiskanál, csodakence, arcmasszázs, hámlasztás, sebészkés.. Egyik sem használ. A sebészkés kicsit talán mégis, de nem járhatok heti rendszerességgel plasztikai sebészhez. Kinek van arra ideje? Dolgozó nő vagyok, ráadásul nyakamon az idei húsvét is.. Ezzel kapcsolatban azért elmondom, hogy nagyon készültem rá. Igaz, az ablakpucolás valahogy elmaradt, ahogy az ezzel egybekötött függönymosás is, de ma tényleg kiporszívózok végre, és a port is átrendezem a bútorokon. Mégiscsak egy vallási ünnep.. ugye. Viszont! Tegnap kaptam egy húsvéti tojást. És még csak meg sem kellett érte locsolnom senkit. Csak úgy kaptam. Mert szeretnek. Mivel nagyon szép színes, olyan papírmasészerű tojás, kiakasztottam a bejárati ajtóra. Másodszorra már kívülről, hogy ne csak én gyönyörködhessek benne. Nem vagyok én irigy. Sonka, torma, tojás, megvéve. Minden adott hogy klassz húsvétom legyen. Ha hozzá adom, hogy mázli esetén idén sem locsol meg senki, tökéletes ünnepem lesz. :) 

Ami pedig ezt a karikás szemes dolgot illeti, este kitaláltam a tutit. Pár alternatívát ha a méregdrága, aranyárban mért csodakence ( ajándék volt, ne kapjatok a szívetekhez!) nem segít.

  • kialszom magam (esélytelen)
  • divatba hozom a fátylas kalapot (lehetelten)
  • burkát húzok (ki van csukva)
  • megkeresem a fiatalság forrását ( nincs is ilyen )
  • vámpírrá változom ( túl sok Alkonyat filmet nézek )
  • méltósággal megöregszem ( na.. ez végképp felejtős )

 

Láthatjátok.. az alternatívák is totál bénák. Marad az örök harc a ráncok, szeplők, és sötét karikák ellen. Síppal, dobbal, nádi hegedűvel. Vagy ami éppen kéznél van. Oroszlán vagyok, nem adhatom fel.  

 Végső elkeseredésemben már az is megfordult a fejemben, hogy idén hagyom magam meglocsolni. Hátha.. Szóval vacillálok. Oké, meglocsolhat valaki, de szép, hosszú verset kell mondania. Csakis finom parfümmel ( ajánlom a Givenchy-t ) vagy illatmentes vízzel locsolhat meg.Utóbbi természetesen  nem lehet csapvíz, mert az nagyon kemény, és árt a hajnak.  Ugye nincsenek nagy elvárásaim? 

Ha pedig kitalálom a megatuti gyógymódot szépségünk megóvására, azonnal megírom. Nyugi! Addig is.. maradjatok olyan szépek amilyenek minden reggel vagytok! :) 

kiskacsas.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr768526996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása