2016. június 25. 11:49 - Beanigma

Szösszenet.. vagymi

Imádom a zenét. Ez köztudott. Annak idején a munkahelyemen, különféle bulik alkalmával rendeztek zenei kvízeket, és mindet megnyertem. Persze akkoriban az volt a fő kérdés, hogy ki a Queen énekese. Nem az, hogy melyik a legjobb blackmetal zenekar Norvágiában és hogy a popkultúra mely neves egyénisége ölte meg irigységből a rivális banda frontemberét. Szóval akkoriban minden egyszerűbb volt. Nekem legalábbis. 

De ami most írásra késztetett, az egy videoklip. Szeretem Mike Oldfield zenéjét. Épp valami relax után kutattam a youtube-n és ráakadtam erre a viszonylag friss zenére. A videoklip is jónak ígérkezett. Gyönyörű szőke nő várja vágyakozva arab szerelmesét, aki a másik filmkockán egy öreg beduinnal teázik a sivatag közepén. Gondolom az aktuálpolitikát, a bevándorlási vagyis a kivándorlási helyzetet, és az angolok kiválási szándékát az eu-ból..  beszélték meg. Persze Mr. Nagyondögösvagyok-nak hirtelen eszébe jutott, hogy azonnal lóra kell pattannia, és elvágtatni bele a naplementébe, mivel  a nője várja otthon. Telefont nem láttam a kezében, ezért is gondoltam hogy milyen kis rendes.. csak úgy, minden interaktív eszköz és felszólítás nélkül eszébe jut a családi fészek. Szóval Mr. Feketehajú lóra kapott és elvágtatott. Másik snitt: szőke bombázó fürdik. Nem, nem szamártejben, mert azt az egyiptomi szépségek kultviálták, hanem csak úgy.. vízben. Persze roppant decensen,  az egész fürdés alatt testékszereket viselt. Nem köldök pirszinget, nem kell aggódni, hanem ilyen láncokat, meg nyakéket, meg a hajában is valami ezer bizgentyűt. El is gondolkodtam, hogy nem akad bele a keze tusoláskor? Vagy nem fél, hogy felakasztja magát a zuhanyrózsára mosakodás közben? Az ilyen nőcik ultra szexin csinálják még ezt is. Kéz emel, láb dobál, meg mittudomén. 

Közben az a szerencsétlen Mr. Kezdekkilennialovagolástól,  izzadva siet hazafelé továbbra is. Árkon bokron,  jeges hágón át, ahol legyorsulja még a teherhordó elefántokat is.Lehet, hogy ő  Mr. NagySándorvagyok??  

 Látjuk ahogy gondolatban egymáséi lesznek. A csajról továbbra sem szakadnak le a testékszerek és a  tüllszoknya is kitakar mindent amit férfiszemnek nem szabad látnia, de mi értjük, tudjuk mi történik. 

A lány lassan ráeszmél, hogy ennek így semmi értelme. Gondolom a mobilja is jelzett, hogy Mr. Aligváromhogynáladlegyek már a kertek alatt poroszkál hű lován, ezért még magára kap egy kis lenge selymet és elébe siet. Le a lépcsőn.. le le le.. Persze mindez lassított felvételen, HD minőségben.  

Azt, hogy Mr. Végreideértem miért nem a palotába siet fel, és hogy a csaj miért a rakpartra szalad le a kapu helyett.. azt nem értem, de ne is feszegessük! Azt se, hogy amikor végre találkoznak, egy: szia hogy vagy jól utaztál? ki volt kapcsolva a mobilod, hol a fenében voltál eddig? szarrá áztattam magam a jakuzziban míg vártalak..  Hát ezt se. Ez mindennapos.

De azt, hogy egy gyors puszi után a csaj rögtön csónakba szál, ott hagyva Mr. Nagyondögösvagyokizzadtanis-t, és besuhan (gondolom alulról tolta valami vízi szörny) a tó közepére, ahol megvárja míg egy másik palota is kiemelkedik a vízből.. azt tényleg nem értem. 

Megkönnyebbülésemre az utolsó snitt nem Mr. Mostmiafenetörtént pityergő képével ért véget, mert azt nem bírtam volna elviselni. Ez a fiú úgy lovagolt haza, mintha 10 perc múlva becsukna az Ázsia Center. Erre tessék.. 

Az is nagyon bánt, hogy ennek a cafkának csak a kégli kellett. Vizipalota.. Pedig az már nem is menő. Most mindenki falura vágyik. A jó kis nyugiba. :) 

 

Uff 

 https://www.youtube.com/watch?v=7WsoeQjJzRY

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr468838760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása