2022. március 05. 19:50 - Beanigma

Szex és más semmi..

Okéokéoké.. semmi OLYAN  nem lesz ebben a blogban (sem) amit ne olvashatnának 18 év alattiak. Találóbb cím is lehetne, hogyaszonygya: Szex és más semmi.. szex sem.  Szóval nyugi! :)

Néztem ma egy filmet. Az egyik kedvencemet, a címe nem is fontos. Van benne egy színész aki nagyon tetszik nekem. Amolyan.. szomszédfiú + oltáridögösizmosésokoséskedves .. típus.  Őt elnézve ugrott be egy nagyon régi emlék. Az ezredforduló előtt, az ezernyolcszázas években, amikor még  gőzmozdonnyal utaztunk Budapestre, akkor történt velem, hogy egy fülkében utaztam egy írtó helyes sráccal. Vagyis.. remélem, hogy valóban az volt, mert lányos zavaromban csak egyszer mertem ránézni, de ennyi is elég volt ahhoz, hogy eldöntsem: Ő lesz gyermekeim apja. Ha most hozzám fordul és mosolyogva azt mondja, búgja vagy akárcsak elmutogatja, hogy:  kislány.. gyere haza velem..  csináljunk kisbabákat.. akkor én se szó, se beszéd a karjába omlok, elrebegem hogy: igen igen igen! Szexeljünk! Menjünk! Uccu! 

A másodperc töredékéig komolyan is gondoltam, hogy elmennék egy vadidegennel. Mentségemül szolgáljon, hogy kb 14  éves liba lehettem, nulla tapasztalattal ami a fiúkat illeti. Valószínűleg ha csak rám nézett volna ez a fiú ott az ablak melletti ülésről,  ijedtemben kiugrom Kőbánya-Kispesten a vonatból. Persze semmi ilyesmi nem hangzott el, így megmaradt a méltóságom és az ártatlanságom is. :) Az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy szexről akkor nagyon halvány elképzeléseim voltak. Azt hiszem, a romantikus csókolózásnál többre nem jutottam még gondolatban sem. :) 

Szerelmesség terén - mindezek ellenére -, akkorra már nagy tapasztalatokkal rendelkeztem. Kb. 5 éves korom óta folyamatosan szerelmes voltam valakibe. Többnyire nálam jóval idősebb fiúkba. Első szerelmem F. Mihály volt, nagymamám falujában. Ő az egyik szomszéd néni fia volt. Magas és gyönyörű. Csak ültem náluk egy sámlin a fal mellett és messziről csodáltam.  A másik szerelem pár évvel később, szintén falun történt. A helyi tiszteletes fiába szerettem bele. Kártyatrükköket mutatott ésss.. eccercsak azt vettem észre, hogy feleségül akarok menni hozzá. Hozzá is. Nyilván nem mentem. 10 évesen kicsit korai lett volna, ráadásul egy hét múlva már egy másik szomszédfiút tűntettem ki figyelmemmel. Természetesen továbbra is pártában maradtam és vártam a következő nagy Ő-t.  Hála nagymamám drága nővéreinek szerte Szabolcs megyében, egész nyáron lángolhattam valaki iránt. Nyilván nem a fiúkba, hanem a szerelembe voltam szerelmes én is, mint ebben a korban általában a lányok.

 Summa summárum.. a kedvenc színész,  Theo James is boldog férj,így  esély sincs rá, hogy elvegyen feleségül. Még egy plátói szerelem.. pont, mint 5 évesen. :) 

 

UFF

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr8717772960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása