2018. május 03. 18:57 - Beanigma

Nőnek lenni nehéz.. és csak nehezebb lesz

Okéoké!  Tudom, hogy nincs jó fényképarcom, ez nem újdonság. Pláne, ha beállított képekről van szó, amilyenek az igazolványképek is.Kivétel nélkül mindegyiken rémesen festek. A legújabb fotó tegnap készült, mert utazunk Ukrajnába, Haaa... átengednek egyáltalán a határon miután megnézték a útlevelemet. 

Nem tudom ki hogy van vele, de én a tükörben mindig szebbnek látom magam, mint amilyennek a képeken. Úgy általában véve, mert ez sem mindig igaz. Talán a 30:70 arány áll legközelebb a valósághoz. Mármint 30% jó fotó, 70% jó tükör. És annak ellenére, hogy sokat mosolygok, a legtöbb képről az jön le, hogy csikorgatom a fogaimat pózolás közben mosolygás helyett. A barátnőim persze próbálnak vigasztalni, néha kétségbe ejteni, de mindig a jó szándék vezeti őket,  hogyaszonygya:

  • Igen! ez tényleg te vagy! ( bíztam benne, hogy valójában nem én vagyok )
  • Ez olyan Beás.. ( miért nem Claudia Schifferes inkább? )
  • Pont így nézel ki! ( ettől féltem )
  • Azért ennyire szép nem vagy ( ne már!! én meg azt hittem )
  • Igazán mosolyoghattál volna  ( mosolyogtam. de hát mosolyogtam! )
  • Ááá.. jó ez. ( szóval nem jó )

 Elhatároztam, hogy az útlevelemben szép leszek. Nnna.. aki azt mondja, hogy minden csak elhatározás kérdése, az téved! Méghozzá óriásit. Mert én is hiába határoztam el, hogy kora hajnalban, munka előtt, gyönyörűre sminkelem magam, és a hajamat is klasszul megcsinálom, mert  ez az erőlködés 8 órás - ámokfutással felérő - műszakkal, az azt megelőző kialvatlansággal párosulva, rettentő rossz kombinációt hozott létre, ami a kormányhivatal egyik hivatalos helységében -egy kivételesen pocsék útlevélképben - manifesztálódott. 

Az ügyintézőt sem hibáztathatom, mert ő tényleg próbálkozott:

  • Próbáljuk meg szemüvegben ( ezzel a trükkel már én is próbálkoztam.. )
  • Tolja feljebb (jaa.. hogy a szemüveget toljam)
  • Az állát kicsit feljebb
  • Most kicsit lejjebb
  • Vegye le a szemüveget ( de tudtam, hogy ez lesz.. )
  • Le az állát ( viccel velem? most emeltette fel )
  • Ne pislogjon ( nna.. hát nem viselkedek gyerekesen, de ha valamit megtiltanak, akkor hétszentség, hogy csak azért is csinálom ) 
  • Próbáljon meg nem pislogni! ( jóóó! )

Mondanom sem kell, hogy nem volt elfüggönyözve a kis fülke ahol a kép készült, ezért az egész szégyenteljes tortúrát végignézte az összes ügyfél, ügyintéző, a két portás és a biztonsági őr is. 

Majd' sírva fakadtam, amikor megláttam a végeredményt. De mit is vártam? A hajam kócos volt, a sminkem elkenődött. A reggeli szájfényemnek nyoma sincs. Talán tényleg érdemes lett volna bemenni a mosdóba egy kis generálra.. De már mindegy. Ez ilyen lesz. Ez is.. ami azt illeti. 

Azzal vigasztalom magam, hogy vannak emberek, aki csak 3D-ben jók. Ha pedig még beszélni is tud akkor nyert ügye van. Ilyen vagyok én is. Az angyalságom és a tündérségem nem megy át a pixeleken. Azt meg kell tapasztalni.

De azért.. igazán készülhetne rólam végre egy közel normális fénykép! Csak egy! 

 

Uff

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr2613887832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása