2019. május 30. 17:12 - Beanigma

Calici vírus, a gyilkos kór!

Nyugodtan nevezhetjük ezt barokkos túlzásnak, hiszen még én is élek. Nem mondom.. első éjszaka térden állva könyörögtem, hogy valaki végre lőjön le, szúrjon agyon, mérgezzen meg vagy hallgattasson velem Zámbó Jimmy számokat (bár ez igen nagy kegyetlenségre vallana), csak nyugodjak végre békében! Térdelni azért kellett, mert már elfáradtam kirohangálni a fürdőszobába, ezért úgy gondoltam, jó lesz ott nekem, a fajanszot ölelgetve. Ezen az éjjelen szembesültem azzal is, hogy 3 deka diót, elfogyasztani 3 deka aszalt áfonyával, kb. 5 percbe telik, de viszont látni a teljes 6 dekányi nasit, cirka fél órába, és ezért is igencsak meg kell küzdeni.  Hiába van ilyen ártatlannak tűnő neve a Calicinek , elég kellemetlen egy betegség, de legalábbis sok kosszal jár, főleg ha nem vigyázunk, és hirtelen támadt szükségleteinket rossz sorrendben kívánjuk kielégíteni. Én is  épphogycsak megúsztam egy teljes fürdőszoba felújítást :)

De nem is a betegségről, meg a hisztimről akartam mesélni, hanem ennek a pozitív hozadékáról. Mert hogy az is van neki. Mára már jobban lettem, és lassan kimásztam az ágyból. Szó szerint, mert a sok fekvéstől a derekam beállt kicsit. ( nincs még elég bajom.. ). Sok mindenhez nem volt kedvem, erőm sem, ezért olyan tevékenységet választottam, amit pizsamában is lehet végezni. Kiselejtezek pár régi iratot, rendet teszek a számítógépasztalon. Halkan súgom meg, egészen biztos, hogy halálosan depressziós is vagyok, mert hogy én magamtól ilyen munkába kezdjek bele, az szinte ki van csukva! És most mégis.. Na de ami tényleg megérte ezt a sok fáradtsággal járó, áldozatos munkát ( 10 perc volt az egész), az az, hogy mielőtt eltéptem,  belenéztem egy ártatlannak tűnő, kissé gyűrött borítékba, amiben ott árválkodott egy tízezres! Először azt hittem, hogy a láztól látok pénzeket, de nem! Beugrott, hogy az ablakra szánt pénzt dugdostam össze-vissza a lehetséges betörők elől, abból maradt meg ez a tízes. 

Még hogy a betegség rossz dolog! Egy francokat! Ha nem leszek depis, akkor ezt a pénzt csak Karácsonykor találom meg. Vagy jövőre,  Húsvétkor. :) 

 

Uff

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr914870282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása