2020. július 13. 13:12 - Beanigma

Egy hét szabadság...

Ha van egy hét szabadságod, akkor azt a hét napot alaposan meg kell tervezni. Még akkor is, ha tudod, hogy a dolgok nem egészen úgy sikerülnek ahogy elképzeled.  Deee.. a  tudatosság fontos dolog, ezért tervezni fogok, még ha a kutya a kovászba esik, akkor is!  

Én azt terveztem, hogy hétfőn sokáig alszom, de utána rögtön elkezdek takarítani, és egész nap ennek az áldásos tevékenységnek hódolok, hiszen húsvét óta halogatok olyan dolgokat, mint a gázcsövek lemosása, ablakpucolás, felesleges dolgok szelektálása.. stb. 

Szóval.. hétfő.. 

4óra 50perc. Ha megölnek sem bírok tovább aludni. Ami persze nem azt jelenti, hogy kipattanok az ágyból és megvadulva elkezdem kergetni a porcicákat a lakásban.. ááá..dehogy.  Mégiscsak szabadságon vagyok. Lustálkodhatok  kb. 8-ig. Háromszor végig pörgetem a távirányítóval a tv kínálatát, de semmi izgalmas nem kerül az utamba. Más hétfőkön, amikor nincs időm, sietek, és éppen iszom a forró kávét miközben mosom a fogamat.. akkor bezzeg ismétlik a kedvenc teniszjátékosom meccsét, aminek az első négy szettjét már háromszor láttam, de a döntőt még soha, mert el kellett rohannom dolgozni. 

Oké.. ha nincs semmi a tévében, akkor jöhet az internet. Láthatóan az összes nagyon érdekes és fontos ismerősöm még/már alszik és nem posztol ki semmi izgalmasat, így kitaláltam, hogy ezt nekem kell megtennem. Mi lehetne az.. mi lehetne az.. Hajnalban, ágyban fekve, viszonylag kevés lencsevégre kívánkozó dolog van. Én ugye számításba sem jöhetek kócosan, párnagyűrött arccal, smink nélkül, hogy az egyéb kiegészítők hiányáról, mint: fülbevaló, napszemüveg, tiara a hajban...  Maradjunk annyiban, hogy a spontán szelfizés ebben a korban és ebben a napszakban már bőven kimeríti a köz- és önveszélyes dolgok fogalmát. 

Legnagyobb szerencsémre épp kelt fel a nap és a fény  gyönyörűen szűrődött át a redőny résein, aranyszínnel festve meg  a függönyt. Na ezt jól lefényképeztem és fel is dobtam a fészbukra. Lám lám.. még szabadságom alatt, amikor legálisan lustálkodhatnék akár délig is, én akkor is a szépséget keresem a világban hogy másokkal megoszthassam.  Hát na. Ilyen vagyok. :)

Mivel a fotózás semmilyen fizikai megerőltetést nem okozott, így nem is volt okom ágyban maradni. Egyszerűen már nem volt mit kipihennem. Jöhet a szokásos reggeli rutin, azzal a különbséggel, hogy egy dologgal  kell foglalkozzak, nem úgy mint munkanapokon, amikor próbálok kávét inni és fogat mosni, kvázi egyszerre. Ráadásul nem ez a  legszokatlanabb párosítás ilyenkor. Megtippelem mások is egyszerre több ruhadarabot próbálnak felvenni, esetleg a lépcsőházból visszaszaladni, mert ott jönnek rá, hogy a csini új  szandál  bokazoknival még a 70-es évek elején kiment a divatból,.Én pedig idejében eldönthettem volna, hogy térdtől lefelé sportosan vagy nyáriasan akarok menni dolgozni. 

Nade... szúúúúszááá... szabadság van!  Ilyenkor például lehet kényelmesen reggelizni. Én ma jégkrémet reggeliztem. Ami ugye.. rendes háztartásokban nem történhet meg. Maximum vásár- és ünnepnapokon, de máskor soha! Nem mondom hogy jól lehet lakni három gombóc fagyival, de hogy éhesebb leszel tőle, az biztos. Ekkor jöhet a hezitálás a dupla reggeli és a korai ebéd közt. Nem árulom el én melyiknél tettem le a voksomat. Végül is.. egy lánynak lehetnek titkai! :)

Ja... és a takarítás. Khhmm.. szóval az úgy volt, hogy elraktam a sok szana-szét hagyott ruhadarabokat,  felráztam a párnámat, mint Holle anyó.. szóval rendet csináltam. Még a mosogatógépet is elindítottam, ezért mondhatjuk, hogy elmosogattam. A porszívó várakozással vegyes szemrehányással pislogott rám a sarokból, ezért igyekeztem elkerülni a szemkontaktust. Nem neki címezve, de azért jól hallhatóan azt morogtam, hogy ha ma mindent megcsinálok, akkor mi marad holnapra? A pormacskák holnapig nagyon jól ellesznek, sőőőt.. még szedhetnek is magukra egy keveset, én pedig elővehetem a könyvet amit egész héten nem bírtam elolvasni heveny fáradtsággal vegyes álmosság okán. Persze most nem kell a tv macival egyszerre lefeküdnöm, hiszen nem kelek korán. Akkor most olvassak nappal, és takarítsak éjszaka, vagy maradjak a tervnél és vegyem kézbe a nyüves porszívót.. ?!

 

Nna! Hát ez a baj a tervekkel! Megmondtam vagy megmondtam, hogy nem fog működni? ( Megmondtam)  Most kell egy új terv. Egy sokkal jobb. Vagy egy sokkal jobb ÉN aki szigorúan veszi a terveket. 

Na jó. Ez a kis sárga csöves szörnyeteg nem hagy békén. Hogy a nyávogó pormacskákról ne is beszéljek. Megyek a terv után.  Szívás. :( 

Mázli, hogy a hét többi részére még nincs tervem. Lesz ahogy lesz. :)

 

UFF

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr516002094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása