2022. október 07. 15:42 - Beanigma

Fogorvos..

Már megint! Oda képtelenség elég ritkán járni. Vagyis.. gyakrabban kéne járni ahhoz, hogy ritkábban kelljen. Éééééérted!?  Konklúzió:  életünk egy oximoron! Ráadásul nem az irodalmi fajtából. 

Az úgy volt, hogy az egyébként is csonka fogamból kiesett a tömés, és hogy ne csak őt hibáztassam, vitt magával egy darabkát a fogamból is. Csodás. Ha megfigyeltétek, az ilyen balesetek mindig hétvégén, sátras ünnepek előtt/alatt; még rosszabb esetben külföldi nyaralás alkalmával történnek. Az enyém "csak" hétvége előtt volt, de így is katasztrofális következményei lettek, mert a letört fog éles széle felsértette a nyelvemet. Az hagyján, hogy enni nem tudtam, de  beszélni sem. Ennek okán hétfőn bekönyörögtem magam a fogorvosomhoz egy kis polirozásra, elsősegély gyanánt. A következő időpont  rekonstrukciós megbeszéléssel kezdődött. Hogy akkor mit is szeretnék? Mármint én? Én kéremszépen cápa szeretnék lenni, akinek a kitört, kihulló, (esetleg egy másik cápa által kivert) foga nőjön vissza. Evolóciós okokból.  Az sem érdekel ha nyáladzom közben, mint a kisbabák, csak ne nyúljkáljanak a számban. 

Erre a doktornő  közölte  velem, hogy - ugyancsak evolúciós okokból -, de maradok humanoid, akinek  - ha bármilyen okból kifolyólag -  kukában végzi a foga, hosszas, kellemetlen és/vagy fájdalmas, de mindenféleképpen költséges beavatkozáson kell részt vennie. És ezzel végére is ért a jó híreknek a kezelésemmel kapcsolatban. 

Remek. 

Megbeszéltük, hogy:

  • kapok egy csapot ( ne tessék már nekem csapot adni, mert tavaly újjítottam fel a vízesblokkokat, és remek csapokat kaptam akciós áron! inkább egy fog kéne ) 
  • felépít rá egy csinos kis fogat ( építeni? az én számban? ilyen alapanyagárak mellett? három hónapja lakásfelújítás folyik a szomszédban, ha fel teccik írni hogy mit lopjak.. kkhhmm.. kérjek kölcsön, akkor talán itt lefaraghatnánk a tarifából, nekik meg egy kis gipsz, cement, ragasztóizé, tuti nem hiányozna ) 
  • aztán rak rá nekem egy koronát. ( koronát? noooooormális? ha a munkahelyemen megjelenek egy koronával, tuti lemondhatok az év végi jutalomról, a jövő évi fizetésemelésről, ráadásul a kollégák is kibeszélnének a hátam mögött, hogy mit nagyképűsködök. méghogy korona.. )

Bizonygatta, hogy higgyem el,  ennek valóban ez a módja, és ha befogom végre, tátsam nagyra a számat, mert odakint  várakozik pár türelmetlen beteg. És ők nem a törzsfejlődés következő lépcsőfokára várnak, hanem  gyökértömésre. 

Nem volt mit tennem, befogtam, miközben kinyitottam a számat. ( újabb ellentmondás ).                                    Még nem vagyunk a végén. Van pár etap addig, mire megkapom a koronámat. 

Az jutott eszembe, ha már nem lehetek cápa ( hülye evolúció ), talán indíthatnék egy sorozatot a Netflixen. fogKorona lenne a címe . :)

 

UFF

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr4917948954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása