2021. március 20. 18:25 - Beanigma

Húderégen..

Ezer, sőőőőt...kétezer éve nem tudtam bejutni a saját blogomba, azaz IDE! Egyszercsak nem fogadta el a jól bejáratott jelszavamat a rendszer. Gondoltam sebaj: kérek újat, osszcső. Az átalában 3 percig tartó jelszócseréből, egy cirka két hétig tartó levelezés lett. Oké, hogy az oldal üzemeltetője bemondásra nem hitte el, hogy én vagyok a gazdája ennek a kis blognak, de már olyan adatokat is kértek, mint IP cím, milyen típusú számítógépről jelentkezek be, azok milyen processzorral rendlkeznek, azon kívül, kérték az utolsó laborleletem fénymásolatát, valamint a számlaszámom utolsó négy számjegyét, és ha már így benne vagyok az adatközlésben, a bankkártyám pin kódját is megadhatnám. Hát itt már nagyon kezdett gyanússá válni, hogy ez a lúzer, dilettáns banda csak szórakozik velem. Vagy tényleg ennyire hülyék.

Terveztem, hogy kezdek egy blogot, deee... bevallom én is a megszokások rabjává kezdek válni, ezért aztán nem kezdtem újba. Biztosan öregszem. Jaaa... NEM! :)  Szóóóval.. elsirattam a blogomat.  Nem is volt kedvem írogatni, bár volt néhány ötletem amit papírra vethettem volna, de ugye.. a fentebb említett megszokásmizéria miatt nem tettem. VISZONT! Most gondoltam egyet, és próba, cseresznye alapon megpróbáltam belépni ismét a felületre. Csodák persze nincsenek.. ( ez most ismét bizonyítást nyert) VISZONT! Ezuttal pikk-pakk engedett új jelszót generálni. Nem kellett küldenem sem érvényes adóbevallást, sem bikinis fotókat, csak simán kértem az e-mail címemre egy új jelszót. És TADAAAAM! Itt vagyok. :) 

A lényeg - és ezt ne vegyétek fenyegetésnek -, de így most megint kedvet kaptam az íráshoz. Na nem mintha sok minden történne az emberrel pandémia idején, de nah.. az élet azért produkál dolgokat, amit én most is ( mint mindig is ) megpróbálok pozitívan és főleg humorral kezelni. Néha sikerül. :) 

VISSZATÉRTEM! :)

 

UFF

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr4816471812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása