2022. augusztus 20. 13:15 - Beanigma

A nyaralás..

... írtó stresszes dolog.

Pláne ha két hetes vízparti nyaralásra indul az ember. Ettől már csak az a stresszesebb, ha külföldre, ráadásul  három napra megy a hegyek közé.  A hegyek közé, ember! Én. Én, aki világéletében azt vallotta, kikapcsolódni csakis vízparton lehet. Erre most a kis barátaim kitalálták, hogy kapcsolódjunk ki a Magas -Tátrában. Természetesen hanyat-homlok igent mondtam és elkezdtem tervezgetni. Főleg azt, hogy majd milyen pózban, ruhában, háttérrel fotózkodjak a havasokban. Tudjátok.. kell új fészbuk háttér, meg új fotó, és egyébként is.. amiről nincs poszt a fészbukon az kvázi meg sem történt. A 10 millió dokumentalista országa lettünk.  Tagadhatja bárki  ( és tv-t sem néz senki, tudjuk ), de a szívünk mélyén mindannyian lájk gyűjtők vagyunk kicsit. Vagy nagyon. Nincs ezzal baj. Természetes, hogy várjuk  a pozitív visszajelzést arról, hogy... bár nem vagyunk szépek, de mivel kedvelnek, dobnak egy lájkot az új frizurás fotónkra.  Vagy..  öl a sárga irigység mivel  én nem Arubán nyaralok, ő meg igen, de nyomok egy "imádomölelem" gombot, ami magyarra fordítva azt jelenti, hogy: a nyakad nyúljon meg, de jó neked. :) Szerintem ez normális és emberi. Na jó.. nem normális, de emberi. Mi meg itten mind emberek lennénk. Legalábbis a többség. :)

Nade..

Mivel alapos és megfontolt ember vagyok ( ja.. nem ), már utazás előtt  másfél hónappal elkezdtem a készülődést. Hogy te is értsd:

  • kétségbeesetten kerestem a legolcsóbb valutaváltót. ( miután kitaláltam egyáltalán milyen pénzt vegyek és mennyiért. még a bankomat is felkerestem, hogy ugyan mondják már meg, ha bankkártyával fizetek külföldön, teljesen tönkremegyek anyagilag? )
  • megterveztem a három napos toalettemet. (ami mindig nehéz kérdés ha ottalvós dologról van szó.)
  • felkutattam azt a parkolóhelyet a lakás közelében, ahol három napra biztonságban leparkolhatom az én kicsikémet. 
  • előkerestem és kipucoltam a sosem használt szelfibotomat
  • stb. 

A valutaváltási vészhelyzetet sikerült megoldanom cirka három nap alatt. Igaz hogy több helyen, többféle fizetőeszközzel, de sikerült valutát szereznem. Legalább már egy valamit kipipálhatok listáról.  Igaz, éjjelente még mindig felriadok és valutaárfolyamokat mantrázok, na de mutassatok csak egy embert aki manapság végigalussza az éjszakát! 

 Arról még mindig nincs halványlila segéd fogalmam sem, hogy ez a hajókoffernyi ruha, kence, pipere, hajizélős dolgok, valamint a  különböző műszaki berendezések + kispárna, hogy fognak belelférni ebbe a kis bőröndbe itt előttem, dee... optimista vagyok. Végülis.. reggelig van időm kitalálni. :) 

 

Uff

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr9317899969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása