2015. augusztus 09. 08:09 - Beanigma

Nőnek lenni nehéz 01.

Mivel nőnek lenni holnap is és a jövő héten, és 10 év múlva is nehéz mesterség lesz, ezért a boldog szenilitásig sorszámozom ezeket a nagyon nőcis bejegyzéseimet. 

Vegyük például a sötét karikákat a szemünk alatt. Már aki olyan szerencsés, hogy van neki.. ugye. Itt a feladat eltüntetni őket. Pff... apróság! Nő vagyok!  Már az ezernyolcszázas években is az voltam, szóval.. alapból, genetikusan, és történelmileg alátámasztottan is tudnom kell, hogy a csudába lehet eltüntetni azokat duzzanatokat a szemem alatt. És ha mindez nem lenne elég, akkor ott van a csudálatos INTERNET! Életünk meg nem érdemelt áldása. Szóval.. konyhába menet elsuhantam az előszobatükör előtt, és nem híven szokásaimhoz, belenéztem. Az hagyján, hogy egy idegen, torzonborz frizurás  nő viselte a pillangós hálóingemet, aki ráadásul rosszul szedte le a szempillafestékét lefekvés előtt, ( piha! ) (indulatszó. a teljes elképedésé. a szerk. ) de a szemei alatt elképesztő táskákat hordott. És nem.. nem a legdivatosabb Louis Vuitton táskát (ezt most kerestem ki a netről) hanem csak amolyan sima, mezei, ödémás izéket. Izéket! 

Bár nem szokásom a vasárnap reggeli smink, mégis úgy gondoltam, ez a nő az én konyhámban, bizony hogy nem fog pörköltet főzni, az biztos! Korrektort ide! Fehérítőt, elszínezőt, visszabarnítót, mert ennyire fehér még én sem vagyok, aztán egy kis folyékony púder, amire kell egy kis kőpúder...  És még most is a tükör előtt állnék, magamra kenve az egész díszes színezett, színezetlen make up arzenált, ha: 

  1. hatásos lett volna
  2. nem pereg le megfáradt vakolatként

Ősi praktikák 2./ :      Internet! Najó.. nem annyira ősi, de nagyon hatásos. Itten azt írják, minden táskás szem legjobb barátja a hideg kiskanál. Köszi! Honnan vegyek hideg kiskanalat vasárnap reggel??? Zárva van a Tesco, és a piacon, Ilonka néni paradicsomot és répát árul, nem hideg kiskanalat. De jött a megnyugtató válasz: meleg kiskanál ki a fiókból, be a fagyasztóba, fagyasztóból ki, szem alatti rondaságra rá, aztán oldják meg egymás problémáját. Ez menni fog. Még én sem tudom elrontani. De. El tudtam. Mert hát ki gondolta, hogy egy ilyen egyszerű kozmetikai tanács értelmezéséhez is ügyvéd kell, akinek kutya kötelessége elolvasni az apró betűs részeket is?!  Senki. Ugye? Én sem. Az elkövethető hibákról annyira keveset írtak, és olyan apró karakterekkel, hogy már nem volt érkezésem elolvasni. :(

De van jó hírem is! Mert hát kinek tűnnének fel a táskák a szemeim alatt, amikor fagyási sérülésekben is lehet gyönyörködni?!  Bízom benne, senki nem lesz annyira udvariatlan, és megkérdezze, hogyan kerültek oda. :)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr487692950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása