2015. augusztus 25. 08:39 - Beanigma

Alcím: Hülyeségeim..

Van bőven, hogy a fene enné meg! A legutóbbinak tegnap ittam meg a levét a belvárosban, a villamoson.

Az úúgy volt..  hogy a bankomban (ami értem van, ami kiszolgál, ami minden gondolatomat lesi, és csak azért élnek és működnek, hogy a hozzám hasonló kis kaliberű számlatulajdonosnak a kedvére tegyenek reggel és este, és még ebédidőben is) egy kis technikai malőr következtében benyelték és kényelmesen ráhelyezték a popsijukat is 14 ezer kemény pengő forintomra. Arról most nagyvonalúan felejtkezzünk el, hogy ezt a kis malőrt végül is én generáltam azzal, hogy nem bontottam fel egy ártatlannak tűnő levelet, amiben - mint utólag kiderült - egy ártatlannak nem mondható "bomba" volt elrejtve. Tehát oké, lenyelem, hogy jogosan hülyéznek le a bankban, de azt, hogy mosolyogva elkérik a telefonszámomat, kiutalnak számomra egy személyi ügyintézőt, aki jól kézbe veszi a kis problémámat, és aki napokon belül felhív, és akkor.. de csakis akkor megteszi, és leüti a nyüves számítógépén azt a két billentyűt, ami lehetővé teszi, hogy végre hozzájussak a jogosan birtokomban lévő pénzemhez. Na, azt már kicsit nehezebben nyeltem le.

A bankos értesítőlevelekhez pedig lenne pár javaslatom: színekkel, piktogramokkal esetleg vicces karikatúrákkal jelezhetnék, hogy mi a fészkes fenét tartalmaz a fontosnak nem tűnő levelük, amit elfelejtettek ajánlva feladni, és ami levelekben az a kedves elköszönő szöveg, melynek lényege ha  8 napon belül nem reagálsz a levelükre kis butus, jön a végrehajtó, és leakasztja a hamis Picassódat a falról. 

Naa.. hát ebben a boldog, felszabadult hangulatban szálltam fel a villamosra. Jól is esett a jeges hideg.   Hátamra  fagyott az izzadság ezen a zöld csodán, és egészen addig élveztem is, amíg az ellenőr megkért, hogy mutassam meg a bérletemet. Aztán újra mutassam meg. Én persze készségesen, mert mi bajom lehet belőle.. ugye..? Hát az a bajom lett belőle, hogy fél órán belül már másodszor lettem 14 ezer forinttal szegényebb, és ismételten a saját hülyeségem miatt. De most tényleg. És még csak nem is hibáztathatok senkit csak magamat. Ez fáj legjobban. :) 

Persze nagyon élveztem a figyelmet, ami rám irányult abban a percben, mikor az ellenőr elővette a szolgálati csekkfüzetét és feljelentő blokkját. Rögtön  rám is fogta, majd felszólított, hogy azonnal adjam elő az összes iratomat, erkölcsi, érettségi és egyéb bizonyítványomat, (ezt mondjuk kaján mosollyal a szája szögletében), a múlt havi laboreredményemet  és az oltási lapomat is. Ott helyben felsorolta az összes bűnömet, amit az MVK Zrt. ellen elkövettem, majd kegyeskedett kiállítani egy 15 ezer forintos csekket, amit persze megúszhatok 7 ezer forintból, ha 8 napon belül ( minden szervnek bejön ez a 8 napos dolog, mesebeli szám lehet) megjelenek az irodájukban, hamut szórok a fejemre, és rengeteg mea culpa után megígérem, hogy soha többé nem dobom ki figyelmetlenül az érvényes bérletszelvényemet. Én pedig, mivel volt gyerekszobám és jól nevelt is vagyok, szépen megköszöntem mindent az ellenőrnek. Bocsánatot kértem, hogy élek, és hogy rám kellett pazarolnia az idejét, energiáját. Záróakkordként kedvesen gratuláltam a szakszerű bánásmódhoz. Igazán profi volt. Én meg egy idióta.

Feleim! 

Okos ember más hibájából tanul. A buta a sajátjából. (sem ) Tanuljatok az enyémből!  Csak okosan! :) 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr507732228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ibolya Harsányiné Tunyogi 2015.08.25. 12:27:39

A "rossz" dolgok okkal történnek velünk, hogy általuk megismerjük önmagunkat. Rájövünk, milyen erősek is vagyunk valójában.A rossz után mindig jó jön. Ezért ne félj megélni, ami jön.

Beanigma 2015.08.25. 13:20:56

Nincs kétségem, hogy jön a jó. Már itt is van. :)

Haladjunk5 2015.08.26. 20:58:05

Egy nem cihológiai témára épült tanfolyam, sokadik előadásán a tapasztalt előadó azt javasolta, hogy hallgassuk, figyeljük meg azt a hangot, gondolatot ami belül rólunk szól. Hülyeség, idióta ... hűha, miért az alul értékelés? Még mindig úgy gondolom, hogy alapvetően két féle ember létezik. A teremtő, aki kapcsolatban van a Teremtővel és a másik aki nem. Utóbbi kénytelen előbbiből élni.Persze ezt lehet fedni diplomákkal, finom modorral.... stb. (A bejegyzés 25.-én készült az pedig pontosan az 5x5 eredménye e lapos világ szerint :) ) Köszönöm Ibolya! :)

Haladjunk5 2015.08.27. 07:06:27

@Haladjunk5: Tévedtem. Mindkettő mindenkiben jelen van. A választás szabad. :)
süti beállítások módosítása