2015. december 20. 08:46 - Beanigma

Az eszem megáll..

... hogy valóban ötszáz évnek kellett eltelni ahhoz, hogy rájöjjek, egy időben nem csak egy doboz tej lehet a hűtőben. Valaki sürgősen nyugtasson meg, hogy szintén egy álomtalanul hánykolódó éjszaka folyamán jutott valami hasonló felfedezésre, mert.. nem is tudom mit csinálok.. de nem lesz benne köszönet. :) 

Pedig olvashattam volna a jelekből, de én botor.. figyelmen kívül hagytam őket. Vegyük például a barátnőm hűtőjét: számtalanszor kinyitottam, és mindig láttam, hogy legalább hat doboz tej van a polcon. De tudtam, hogy ő egy rendes, előrelátó csajszi, ezért meg sem fordult a fejemben, hogy ennek milyen gyakorlati haszna van. ( Ö egyébként is egy örök hűtőlogisztikai csoda marad a számomra. Az egyetlen ember az ismeretségi körömben, akinek ha azt mondom: a hétvégén mamutot vágtunk, és a mamutkolbászhurkazsírszalonna nem fér be a hűtőbe, csuklás nélkül bepakolja, és még hely is marad hogy mellé suvasszunk egy kis tegnapról maradt kukoricalevest. ) 

Nálam az volt eddig a gyakorlat, hogy csak akkor vettem meg a következő liter tejet, amikor már nem tudtam egy cseppet sem kicsavarni a dobozból a reggeli kávémhoz, mert vagy elfogyott, vagy megkeseredett, mint Inocskin nagymamájának a vére. :) ( ez egy Szovjet (mondom: Szovjet) film, amiről majd írok egy hosszabb lélegzetű tanulmányt a téli szünetben. Addig mindenki nézze csak meg: Hurrá nyaralunk a címe. )  A tej pedig nem azért nem savanyodik, hanem keseredik, mert én kiborítottam lelkileg, hanem mert még legelőt sem látott, nem hogy tehenet. Génmanipulált nemzedék vagyunk, fogadjuk el! 

Nade visszatérve a tejre, meg a hűtőre, meg arra, hogy rájöttem egyszerre két, akár különböző márkájú tej is megfér a hűtőmben.. szóval visszatérve, ünnepélyesen bejelenthetem, hogy többé nem megyek a szomszédba tejet kunyerálni, mert most is (írd és mondd!) két, azaz két doboz tej nyugszik a frigóban. Számomra is érthetetlen módon még arra is figyelmet fordítottam, hogy ne egyszerre járjon le a szavatosságuk.

 Nem semmi mi? :) És igen.. ez egy valódi szaturnáliai csoda! 

És tekintve, hogy a legutóbbi laboreredményem láttán a doktornő meghatottan közölte, akár tartós tejre is beruházhatok, gondolkodom hogy az űber hatalmas tejfogyasztásomra való tekintettel, veszek akár egy.. egész.. kartonnal is! 

Ami a lényeg.. kedves barátaim: tervezzünk okosan, bátran! Mindig legyen egy 'B' terv a tej elfogyására, a kenyér kiszáradására, a citrom megpenészedésére! Hogy mindez nem csak a hűtőre vonatkozik, hanem arra is, nézzünk szembe a következő héttel, a következő karácsonnyal, következő évvel.. a következő bekövetkezhető "bajjal".. az már  egy másik blogbejegyzés témája lesz. 

 

Ma már mind a négy gyertyát meg kell gyújtani! :)

 

u.i.: Ha nálatok éppen elfogyott, szóljatok! Még tavaly vettem vagy három kiló illatmécsest. :) 

Uff

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr988185732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása