2016. május 28. 08:59 - Beanigma

Imádom a fészbukot!

delphoi (ejtsd: delfi) jósda kiskutyafüle a fészbukhoz képest.  Igaz hogy az ókori görög jósda szolgáltatásairól picinykét lemaradtam, de nem is bánom, mert ha hinni lehet a legendáknak, a Püthon nevű csúnya sárkány rothadó testéből feltörő gázok segítették a jóst a jövőbe tekintésben. Gondoljunk már bele, miféle dolgokat ehetett egy ilyen háziállat! Tutira nem volt vegetáriánus, és a paleo étkezést sem ismerte még hírből sem. A legritkább esetben lehetett lé böjt kúrán,  és hogy egy hétig sem bírta ki vadkörtén, abban is biztos vagyok. Véleményem szerint életében sem árasztotta magából a Chanel No. 5-öt, hát még utána. Azt már inkább el tudom képzelni, hogy valami hallucinogént pukizott a kis drága.

Summa summárum, nem is bánom hogy nem kell a kényes orrommal elzarándokolni Delphoiba, pláne hogy itten van nekünk ez a csudálatos Facebook! 

Tegnap 10 perc alatt többet megtudtam magamól, múltamról, jelenemről és jövőmről, mintha felhívtam volna az Asztroperceket. Ráadásul ez majdnem ingyen van, csak időben be kell fizetni az internetet. 

  • Milyen név illene hozzád? (mármint hozzám)

Mindig is tudtam, hogy a keresztnevem nem az igazi. Valami más az én nevem, de nem igazán találtam rá a nekem tetszőre. EDDIG! A mindentudó fészbuk megmondta: Ferenc. Ferkó, Fercsi, Fecó. Mondjuk hogy hogy a fenébe jött ez ki nekik, lövésem sincs, mert még csak Ferenc nevezetű ismerősöm sincs a fészbukon. Mindegy. Ha Feri, akkor Feri. Még szokni köll. 

  • Melyik ismerősöd volt a szerelmed előző életedben? (mármint nekem)

Anita barátnőm volt az. És ez már hivatalos. A házasságkötésünk dátumát is megadták:1616. 12. 05. Emlékszem is. Rohadt hideg volt. Ezért is égtünk olyan lehangolóan lassan a máglyán. Mind a ketten, egyszerre. Közvetlenül  a boldogító "igen" kimondása után. Persze lehet, hogy én akkor voltam Ferenc, és nem is volt fura a szerelmünk, csak hát.. annyira beleéltem magam ebben az életemben a lány szerepbe, hogy nehéz elképzelni magam férfiként. Viszont! Ez megmagyarázza a Ferkó nevet. Hiába no.. a fészbuk többet tud nálam. 

  • Melyik ismerősödnek lesz hamarosan kisbabája? 

Megmondom őszintén, a kedvenc Avonos kolléganőmre gondoltam volna utoljára. Talán mert tavaly ment nyugdíjba?! Az viszont igaz hogy imádja a gyerekeket, és az orvostudomány is sokat fejlődött, de amikor átküldtem üzenetben hogy mit dobott neki a gép, a város másik végéről is ide hallottam a nevetését. :) 

  • Kinek lettél teremtve? (mármint én)

Nem akarom megbántani Anitát, de egy házasság nekem bőven elég volt vele a sötét középkorban. Főleg ha olyan kormos véget ért. De oké.. legyen: szívesen elveszem feleségül, vagy hozzámegyek férjhez csak könyörgöm: legyünk külön neműek! Tudom hogy ő is ezért imádkozna, ha tudná ezt az egész katyvaszt. :) 

  • Kit küldött neked Isten? (mármint nekem)

Van egy mondás: Isten nem ver bottal. Najó.. ez csak vicc volt, mert Gabi tényleg egy kincs. A legjobb barátnő, a legjobb kritikus, és még sok másban is a legjobb nekem.  És úgy egyébként is.. ha már nem Sam Heughan-t       ( Outlander ) szánták nekem, akkor tényleg a legjobb választás Gabi volt. :) 

És végül:

  • Ki vagy valójában? (mármint én)

Magabiztos, Megértő, Szeretetteljes, Fiatal. Négyből négy. Ez igen! Vagyis.. ebből a négyből annyi igaz, hogy valóban fiatal vagyok. Mivel csuklás nélkül letagadok 25 évet a koromból. 

De ezt a fészbuk nem tudja. :)

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr218753664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása