2016. július 10. 20:22 - Beanigma

Énnek lenni nehéz..

Persze vádolhatnám megint magam, hogy figyelmetlen voltam, és ciánt is szedhetnék ezzel az erővel egy hete, de kivételesen nem fogok hamut szórni a fejemre vagy mea culpázni. Vagy nem is szedhetnék egy héten keresztül ciánt? Napi egy tablettában sem? Hm.. ? :) 

A történet az, hogy elmentem a gyógyszertárba,  mert belém állt a görcs. A lábamba. Mondtam is magamban, hogyaszonygya: Bea.. téged vagy megátkoztak de piszkosul vagy magnéziumhiányod van! 

Jobbnak láttam az utóbbit valószínűsíteni, mivel arra van gyóccer, ellenben a szemmel veréssel, elátkozással és egyéb boszorkányos praktikákkal. Szóval, iszkiri, nyomás a patikába! A szokásos naiv bizalommal fordultam a patikáriushoz, és kértem tőle magnéziumot. Tisztán emlékszem. Azt mondtam, kérek egy doboz magnéziumot. Adott is. Valami forte izét, amiben sokkal több a bizé, mint az előzőben. Annak ellenére, hogy több van benne és olcsóbb, még hatékony is. Hát már itt  gyanús lehetett volna a sztori, de én minden szavát most is készpénznek vettem. Megköszöntem, hogy ilyen jó üzletet kötöttünk, átvettem az anyagot, és hazajöttem. És elkezdtem szedni. Már egy hete kapkodom reggelente a tablettákat, amikor ma véletlenül ránéztem a dobozra. Az van ráírva hogy: D vitamin

D. Nem M mint magnézium, hanem D mint.. kitudjamitszedekmáregyhete vitamin. Ezzel az erővel én bármit vagy akármit is szedhetnék. Mázli, hogy D vitamin. 

Ez most jó lesz a: 

  • a fogaimnak ( hátha kinő, ami elhullott)
  • az izmaimnak ( a mimnek??? )
  • az immunrendszeremnek ( arról tudok, hogy van, még tavalyról)
  • a csontozatomnak. ( ugye hogy a csontjaimtól vagyok nehéz?? )

Szóval oké.. nem ciánt szedek. De nem is magnéziumot! 

Jó tanács mindenkinek:

Mindig nézzétek meg, mit vesztek a szátokba! Nem minden az, aminek gondoljátok. 

Én holnap elmegyek a gyógyszertárba, majd egy jósnőhöz. Biztos, ami biztos. Veszek magnéziumot és leszedetem magamról ezt a lábgörcsös átkot. Roppant kellemetlenül utál valaki éjszakánként :) 

 

Uff

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr908878844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása