2017. március 21. 10:15 - Beanigma

Varródoboz

Szabadnap. Ilyenkor kell nagy elhatározásokat tenni, hogyaszonygya.. felvarrom a nadrágom szárát.. a 10 éve lukas kabátzsebet végre befoltozom.. a tönkrement zippzárat megpreparálom.. ésss... ma lesz a napja, hogy rendet teszek az életemben!

Nagy vehemenciával vettem elő a varródobozomat. Igen, jól olvastátok, nekem is van varródobozom. Igaz.. kissé poros és a szekrény háta mögé volt beszorulva, de jól emlékeztem, hogy van ilyenem. És lőn! Ráadásul elképesztő kincseket találtam benne. Sorolom, figyu!

  • 1db majdnem ekészült kokárda ( pár éve nemzeti felbuzdulásból elkezdtem csinálni egy egyedi darabot. majdnem kész lett időre, pár év késéssel.. szóval még nincs teljesen hordható állapotban, de úgy voltam vele, hogy a kisdobosok egyébként is visznek kis zászlókat Petőfi szobrához, így a kokárdám és én nem fogunk neki hiányozni)
  • 3db kínai, azaz használhatatlan tűkészlet (mondom: használhatatlan. a tű fokán egy olvadt hópihe sem bírná átszuszakolni magát, nem hogy egy egészségesen fejlett cérnaszál)
  • 100db különböző gomb (csak tudnám, ezek honnan szakadtak le?)
  • 1db zippzár (na ez is minek? és ki csempészte a dobozkámba?)
  • 2db gyűszű (érthetetlen. még egy gyűszűvel sem tudok varrni, akkor kettővel miért sikerülne? ráadásul nem is egyformák. egyáltalán.. melyik ujjamra húzzam?)
  • 9db különböző színű cérna ( persze kék színű nincs, pedig most az kéne. Murphy? )
  • 10db függönycsipesz (hogy én ezeket mennyit kerestem.. )
  • 3 centi tépőzár ( szintén az érthetetlen kategória)
  • 2db piros, 1db sárga és 1db kék színű lego ( na ez meg hogy a fenébe.. ??)
  • 1db megsárgult és kifakult szilveszteri szerpentin ( ne is kérdezzétek! )
  • több darab nemtommi 

Ennyi rejtély még a Bermuda háromszögben sincs! Ha jobban utána nézek, biztosan találok legalább egy fél repülőgéproncsot, pár darab törött vitorlarúddal egyetemben.. és más, örökre elveszettnek hitt dolgot, amit eddig hiába kerestem. 

Szerencsére most ruháztam be egy vadonatúj, használható tűkészletre. Van benne szép fényes cérnaátfűző szerkezet és  jó sok használhatónak ítélt, echte magyar tű. Viszont pont olyan cérnám nincs amilyenre most szükségem lenne, így azt hiszem, a mára tervezett kabát varrás elmarad. Én akartam! Tényleg! Ti vagytok rá a tanúim! Ebből is látszik, hogy a jó szándék sokszor nem elég. 

Úgy döntöttem, inkább kiporszívózok. Ahhoz van minden. Porszívó, porcicák tömkelege, leszakadt pókháló.. éss ezzel be is fejezem a saját magam lebuktatását, hogy milyen rendetlen vagyok. :) 

Öööö...ötlet valakinek, hogy hol lehet a porszívócső? Hm? Valaki? Senki?  :(

 

Uff

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr8712357763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása