2017. október 08. 14:33 - Beanigma

..az a balatoni nyár..

Okéoké! Tudom! Kicsit elmaradtam az írással, de kiváló kifogásaim vannak! 

  • nem volt időm (részben igaz)
  • nem volt miről ( ez részben sem igaz)
  • rossz volt a gépem ( ez hazugság)
  • nem tudok írni ( ez igaz )
  • nem tudok írni ( ez nem igaz) 
  • lusta voltam ( BINGO!)

Most, hogy ezt így tisztáztuk, belevágok.. 

Az úúúgy volt.. hogy áprilisban felvetődött, miszerint egy nagyon rövid, ám nagyon nyugis, és csöppet sem hosszú hétvégét eltöltenénk a barátnőmmel valahol a közelben. Persze azért elhagyva Miskolc közigazgatási határait, mert legyen már valami nyaralási feelingje a dolognak. Internetet ragadtunk, és elkezdtük nézegetni a lehetőségeket. Kiderült, hogy lehetőségből annyi van, mint égen a csillag. Amiből sokkal kevesebb, az a pénz. Mármint esetemben. Egy ismerősöm azt mondta, hogy a világ legdrágább országa Dánia. Na ezt csípőből cáfolom, mert szerintem Magyarország a legdrágább. A szívemnek is, de a pénztárcámnak mindenképp. 

Először néztünk valami vízpartos (víz imádók vagyunk mindketten), apartmanos, középkategóriás szállást. Hamar kiderült, hogy nem hogy a Balatonnál, de Mátészalka alsón sem tudunk semmit kibérelni, olyan piszok drága. Jóó.. akkor legyen valami hegyes dolog. A szánkban van a Bükk, tehát itt nézelődtünk. Hegyi falucska, patak part, figyelő őzike szemek a vadonban.. jó lesz ez is! Mondanom sem kell, hogy a Bükkben, a levegőn kívül semmi sincs ingyen. Max. ha beállunk boksát rakni Répáshutánál, elhálhattuk volna a munkánk árát, de amúgy minden turistaszállás méregdrága volt. Meg ugye.. ki akar másik 12 emberrel ( jó esetben emberrel) osztozkodni hálótermen, wc-n, zuhanyzón, akármin. Ráadásul én horkolok, a barátnőmnek éppen beköszöntött a széna náthája, így esélyes, hogy hamar kirakták volna a szűrünket. 

Keresgélés tovább..

  • olcsó, de messze van
  • drága, és még messze is van
  • ez pont jó lenne, de nincs hely
  • ez is jó lenne, de mi csak egy hétvégét akarunk
  • nem jó
  • nem jó
  • nem jó

Aztán egyszer csak azt vettük észre, hogy már bulgáriai nyaralásokat nézegetünk. Persze jött a matekozás, hogy akkor mi is legyen.. mert ez nem három nap, hanem 10, nem július, hanem szeptember, deee.. ennyi pénzből max. barlangot bérelhettünk volna az erdőben, ahol aztán se hideg-meleg víz, se légkondi, se internet, az all inkluzív luxusáról nem is beszélve. Mivel kevésbé vagyunk jók halászatban és vadászatban, a gombákat csak a szupermarketben ismerjük fel, a bogyókat szintén, a kajálás necces lenne. Arról nem is beszélve, hogy bár hiába kiváló fehérjeforrás a bogarak és rovarok többsége, valahogy nem kívántunk ilyesfajta diétán tengődni nyaraláskor.  Hiába no.. öregszem Ragaszkodom a megszokott luxushoz, mint például az ágyban alvás. Tető a fejem felett. Hogy éjszaka nem falnak fel a vérmedvék vagy a farkasok. Lévén, hogy nem vagyok Hófehérke, esélyem sem lenne, hogy valami királyfi megment az erdő fogságából. :) 

Döntöttünk. Legyen Bulgária! 

Nagyon nagyon régen nem vártam semmit ennyire, mint ezt a nyaralást. Vagyis vártuk, mindketten. Hosszú volt így a nyár, várakozva és epekedve, de csak eltelt. Vettem egy csudi szép majdnempiros bőröndöt is. Olyan húzogatós, menő darabot. Nyáron többször is elővettem és húzogattam a lépcsőházban. A szomszédok meg is kérdezték, hogy már megint utazom valahova? Pironkodva vallottam be, hogy neeeem.. csak trenírozom magam a nagy utazásra. Oké.. hülyének néztek. És akkor mi van? 

A nyaralás.. tökéletes volt! Tenger, napfény, homok.. Neszebárba még el kell menni, oda kevés egy nap. És találtunk egy sokkal szebb tengerpartot is..  Sunny beach! Tökéletes! Kivéve a figyelmeztetés nélkül, hirtelen előttünk termett nudista csoportot. Hááát.. azt sem tudtam, hova nézzek. Én kérem vidéki vagyok. Nekem az ilyen úri huncutság, hogyaszonygya: ruha nélkül a legjobb.. nekem fura. Szerintem már az is megbotránkoztató, ha én megjelenek fürdőruhában, nem hogy ez a totál pucérság.. 

Egyelőre ennyit Bulgáriáról.. folyt. köv. :) 

Köszönetnyilvánítás:

Köszi G-nak és B-nak a szülinapi ajándékért, ami egy totál különleges narancsos-vöröses nyári ruha, kimondottan Bulgáriának címezve

Köszi S-nak..  ő tudja miért. :) 

 

UFF

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr7612939729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása