2017. december 31. 10:23 - Beanigma

Új év, új élet!

Új fogadalmak..

... amit nem tartunk be. Vagyis ÉN nem tartottam be. De most másképp lesz! Tényleg!

Idei fogadalmaim:

  • nem eszem több  csokoládét ( azta.. és mi lesz a tojáslikőrös szaloncukorral, ami ha csak oldalra nézek a karácsonyfára, már a számba kívánkozik? a chips ugye nem csokoládé, szóval azt szabad?!?!)
  • egészségesebb ételeket eszem ( megasok zőccség, teljes kiőrlésű mindenféle, korpaizé és magocskák )
  • nem iszom alkoholt ( ez az egyetlen amit csuklás nélkül be tudnék tartani, hiszen szinte most sem iszom. hurrá! 100 pont a Griffendélnek ! )
  • eljárok futni ( ezt még át kell gondolnom)
  • nem járok el futni, de otthon táncolni fogok minden nap 15 percet ( persze állva, nem a székben ülve a számítógép előtt, ahogy szoktam)
  • kedvesebb, türelmesebb, bájosabb leszek (persze.. blabla.. )
  • gyakrabban felhívom a rokonaimat ( ez teljesíthetőnek tűnik.. egyelőre)
  • megtanulok angolul..kicsit ( persze nem úgy, ahogy pl. görögül vagy hollandul tanultam meg, mert azokat nem tanultam meg sehogy)

Nna... ennyi talán elég is lesz. Nem kell túlzásba vinni, mert aztán az fog egy évig frusztrálni, hogy nem tartottam be amit megfogadtam. 

Amúgy nem értem, hogy miért nem lehet a január elsejei fogadalmat át tenni február elsejére, amikor az összes bejgli és dugi csoki elfogyott végre?! Vagy esetleg március elsejére, amikor már jobb idő lesz és ki lehet menni futkározni vagy legalábbis sétálni a jó időben? 

Talán úgy kéne csinálni ezt az egészet, hogy egy hónapra egy fogadalom, amit egy hónapig igenis betartok. Aztán a következő hónapra megint egy és így tovább.. havi bontásban. Bízva abban, hogy lassan rutinná válik, és nem muszájból, hanem azért csinálom mert jól esik, mert változik a komfortérzetem, a lelkem nyugodtabb, ettől jobban  alszom, és a ráncaim is kisimulnak.. 

Nna.. mi legyen? Tegyünk fogadalmakat a jövő évre? Hm? 

 

Uff

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr7813535873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása