2018. május 26. 08:34 - Beanigma

Kevés bosszantóbb dolog van, mint a...

...mosási baleset. Mindig is azt vallottam, hogy ez egy könnyen elkerülhető probléma. Persze ezen a vallomásomat  vissza kellett vonjam, mint Galilei is tette. ( ő persze nem szenvedett mosási balesetet, mint én. legalábbis ilyesmiről hallgat a fáma)  Szerencsére én nem keveredtem perbe emiatt egyik egyházzal sem, így megúsztam az életfogytig tartó házi őrizetet, nem úgy, mint tanult kollégám. :(  

Nnna.. szóval tuti biztos vagyok benne, hogy mindenkivel előfordult már hasonló, aki egyszer is mosógépet vett a kezébe. Egy-egy papírzsebkendő valahogy mégis ott maradt nálatok is valamelyik zsebben, pedig megesküdnél a Calgon feltalálójának az életére, hogy alaposan átnéztél mindent, és halványlila segéd fogalmad sincs, ki teleportálhatta a mosógépbe azt  az egy darab pzs-t. Jobb esetben papírzsepi a ludas, de sokan pénzt, vagy régi típusú igazolványokat mostak halálra. Szerény, ám mértékadó véleményem szerint valami ilyesmi miatt született meg az ötlet, hogy kártyás izé legyen a személyes okmányunk, ami szétmoshatatlan, törhetetlen, egyben ehetetlen is. Átmehet rajta egy kamion, akkor sem lesz semmi baja. Hála az égnek! 

Nos.. azt hiszem, nekem sikerült elkövetnem az évszázad mosási bakiját, a mosási balesetek csimborasszóját.. hogy így mondjam. Mostam már ki én is mindenféléket amit nem kellett volna. Legalábbis nem mosógépben.. Vagy nem azzal a mosószerrel, esetleg nem 90 fokon, hogy összemenjen, mint a pukovai posztó. Hát nah! Nem vagyok tökéletes! És akkor mi van? Nem is depresszionáltam magam ezeken, de a legutóbbin még én is kiakadtam. És bárcsak valaki mást okolhatnék emiatt.. ( ahogy máskor is szoktam ) 

  • megint UFO-k jártak nálunk
  • a szomszéd macskája.. 
  • a szomszéd ( nincs is macskája ?!? )
  • a vízóra leolvasó fiú ( annyit piszmogott.. ) 
  • egy másik UFO ( aki elvitte, majd visszahozta a pillangós hálóingemet )

Persze ezek az opciók is teljesen életszerűek, de be kellett lássam, hogy bizony.. az aktuális Avon katalógust én tettem a nyitott mosógép szélére ésss.. izé..kkhhmm.. talán én lehettem, aki véletlenül belelökte.. vagy ilyesmi. :( 

Ráadásul még örüljek is, hogy nem fehéret mostam össze a színes katalógussal hanem színes ruhákat. Persze ettől nem lettek színesebbek, viszont minden milliméterét papír szöszmösz fedte 

Azt már nem is ecsetelném, hogy sikerült megtisztítanom a ruhákat a fecniktől, mert több hetes megfeszített munkámba került. Egyéb járulékos veszteségként ott van ugye a katalógus is, melyet kis színes, nyálkás gömböcként kapartam ki a dob aljából. 

Na de! Minden rosszban meg kell látni a jót is! Ez esetben azt, hogy az illatos oldalak kiengedték magukból az aromákat, emiatt úgy illatozott a mosógépem, mint Madame du Barry hálószobája. 

Mindezen jóságok ellenére is megfogadtam, hogy soha.. de soha.. de tényleg soha többé nem hagyom, hogy ilyesmi előforduljon. A megoldás is rém egyszerű ( hogy nem jutott eddig eszembe?? ) 

Nem mosok többé. Ennyi. :) 

 

Uff

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr3014003652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása