2019. június 14. 11:00 - Beanigma

Ma mostam!

Ez önmagában még nem kimondottan az a világszenzáció, hiszen a Blikk sem írta meg, hogy  a Népszabadságról már ne is beszéljek. Ami mégis érdekessé teszi, hogy amikor felemeltem a fedelét és szedegettem volna ki a ruhákat, az elém táruló látványtól egyszerre több dolog is az eszembe villant:

  • Ufók tényleg léteznek! 
  • Skizofrén vagyok ( a másik énem azt mondja, nem vagyok az )
  • Nem vagyok skizo, de alva jártam és átmentem a szomszédba ( remélem nem a mellettem lakókhoz, mert ott egy fiatal pár él és talán azt hihették, harmadiknak akarok jelentkezni )
  • Nem hitték azt, de akkor miért hoztam el a szennyesüket?!
  • Öregszem, feledékeny vagyok, hiszek az ufókban, alvajárok és mosási mániában szenvedek

 

A felsoroltak közül az ufós dolog a leghihetőbb, bármilyen hihetetlen is. Pár éve ellopták a pillangós hálóingemet ( ezt már több fórumon is megírtam ) és csak hosszas könyörgésre hozták vissza. Most meg.. 

Nnnaaa.. az úgy volt, hogy mit sem sejtve, már már rutinosan nyúlok bele a dobba, hogy kivegyem a vizes ruhákat, amikor az első dolog ami a kezembe került, egy kék mintás.. nemtudommicsoda. Mármint első látásra nem tudtam micsoda. Na akkor jutottak eszembe a képtelen ötletek, hogy ufók, meg hogy végül csak eljutottam oda, hogy elkönyörögjem másnak a szennyesét is, csak hogy tele legyen a mosógép. Kajak lövésem sem volt, hogy kié ez a kék mintás cucc. Egy tunika szerűség, amire a bíróságon, bibliával a kezemben is megesküdtem volna, hogy most látom először, nem tudom hogy került  hozzám, nem kereskedem vele,  a fehér por a zsebében nem az enyém. 

Legalább három percbe tellett, amíg beugrott, hogy múlt héten vettem egy turkálóban és első dolgom volt bedobni a mosógépbe. 

Higgyétek el, nem csak a víz alatt sok az a három perc. Ha nem tudod mi a szitu, akkor házimunka közben is sok lehet. 

Egyet viszont fent tartok! Ufók márpedig léteznek! 

 

UFF-OK

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr2014893956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása