2020. január 01. 03:21 - Beanigma

A valóságot csak józanul lehet elviselni...

...

De én pont most ittam meg majdnem egy üveg, Új Évi pezsgőt. Nem Évi... hanem évi. Tudjátok.. új év.. szilveszter után. vagymi. Hát a szilveszter az úgy jött össze, hogy kattingattam a tévét, de egy normális film vagy legalább egy nyomorult retro Sass kabaré sem volt benne, ezért rendesen elaludtam. Tök józanul, mert ma éjjel én voltam az ügyeletes sofőr, így még azt a kevés alkoholt sem ihattam meg, amihez ingerem vagyis gusztusom lett volna. Ezen a szlovákiából hozott gyönyörrűmetálrózsaszínű palack tátrateát értem, ami hibiszkusz ízű. Ebből is látható, hogy vegánnak lenni jó és egészséges, bár azt nem tudom, ha egy virágot a méhek porzanak be, tehát kvázi.. a méhecske szexel egy bibével, akkor az még vegánnak számít vagy sem...  Az év dilemmája.. ha belegondolok. De persze egy üveg isteni Törley pezsgő után baromira ez jelenti az élet próblémáját. Talán ezért is isznak az emberek. Már akinek van annyi esze, hogy azért igyon, hogy a gondjai kisebbeknek látszódjék. Nnnnnaaa.. ez pont nem én vagyok. 

Én kb. operettesre iszom magam évente kétszer. Ilyenkor vicces vagyok ( najó.. ez most nem látszik, de tényleg így van), és rájövök, hogy szédülni nem csak az alacsony vérnyomástól lehet, viszont italozni sokba kerül, szóval mázli, hogy egy rakás alkoholt kaptam ajándékba a már meglévőkhöz, szóval.. ha lenne affinitásom az alkoholhoz, akár minden nap vidámra, szomorúra, megkeseredettre, elszántra, mérgesre vagy akrámire ihatnám magam, mint más emberek. Ehhez képest, józanul próbálok küzdeni a bajokkal. Megoldani persze így sem tudom mindet, mert ez aztán olyan, mint a polip: megoldom az egyiket, és máris ott a másik. Na de ez sem a spanyol viasz. A francba, hogy még ezt sem vagyok képes feltalálni. :( 

Szóval.. hajnali negyed négy van, megittam egy üveg pezsgőt, a háttérben megy a tegnap letöltött Bosszúállók sorozat utolsó része, ( ami.. megjegyzem baromi hosszú és vontatott, és már alig várom hogy Tanos újra törölje az egész hóbelevanc felét.) Persze a rosszabbikat. Na nem mintha jogom lenne eldönteni ki jó és ki rossz..

Bakker.. máris filozófikusra ittam magam,. Még el sem kezdtem, már  abba is kell hagynom az alkoholfogyasztást. :) 

 

Nna.. BUÉK! 

 

éssss.... UFF 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr3615378450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása