2021. június 04. 20:29 - Beanigma

Szülinap - Lavór

Ma nagy meglepetés ért. Gabi barátnőmtől megkaptam a szülcsinapcsi ajándékomat. Másfél hónappal korábban, mint ahogy ünneplem, de oda se neki! Mi ez ahhoz képest, hogy a tavalyi szülinapomat decemberben, karácsonykor "ültük" meg. Ennek pedig az volt az oka, hogy az én szívbéli barátném a kedvencemet, Sacher tortát akart sütni nekem. Neeem.. nem recepteket keresgetett és próbálgatott négy hónapon át.... Dehogyis! Egy Sachert tortát simán kiráz 5 és fél óra alatt a kisujjából bármelyik nyári napon. Egyem a szívét azért nem kaphattam meg hamarabb a méltán megérdemelt születésnapi meglepetést, mert nem lehet kis tortát sütni. Csak nagyot. Egy nagy torta egy embernek, esetleg kettőnek, ha elég kedves vagyok és megkínálom őt is belőle, valljuk be, kicsit sok. Sőőőőt... SOKK! Mégpedig cukorsokk. Ezért megvárta a legközelebbi bolygóméretű ünnepet, így mintegy szaturnáliai csodát adhatta át a csupacsoki, házikészítésű, dugigszeretettel teli tortámat. Jól meg is ettük. Én és a kiscsaládom.
 
Láthatja mindenki, hogy négy hónap ide, másfél hónap oda.. igazán nem számít. Mondanám, hogy a tavalyi eset ellenpontjaként lepett meg korábban idén, de nem így van. Itten kérem minden apróságnak látszó izémizéknek súlyos okai vannak! Idén azért kaptam előbb az ajándékomat, mert életemnek egy olyan szakaszába léptem, amikor szükségem van egy lavórra. Utoljára 10 évesen volt lavórunk ( nagy, fehér, lemezlavór ). Tervezgettem, hogy az új mosógép miatt kéne valami izé, hogy a tisztára mosott ruha ne a földön landoljon amikor kinyitom az ajtaját, hanem elegánsan csusszanjon, huppanjon, egyszóval kecsesen hulljon bele egy alkalmatosságba ahelyett, hogy a linoleumon kössön ki. Amíg felültöltős mosógépem volt ilyesmi nem fordulhatott elő, de most már háromszor megesett, mivel nem voltam elég szemfüles ajtónyitáskor.
Akartam én venni. Jártam a boltokat. De vagy nagyot találtam vagy kereket vagy hosszúkásat, de pont olyan kis csinosat amilyet elképzeltem, nem. Bezzeg Gabi! Ő bemegy az első üzletbe, és rögtön hazajön a születésnapi ajándékommal! Elképesztő a csaj.
 
Új kedvencem ( a lavór), halványszürke. Olyan.. finom galmabszűrkének mondanám. Esetleg.. pasztel pala. Fogantyújánál egy árnyalattal sötétebb betéttel. Hogy tudjam hol kell megragadni mielőtt felmennék a padlásra.. fel serényen.. teregetni. Szóval gyönyörű. Egyedi tervezésű. Szerintem legalábbis. Mostanában ölnek az ilyen színű konyhabútorokért. Mályiban minden harmadik ház ilyen színűre van színezve. Egyszóval.. tökéletes ajándék egy tökéletes... nekem. Holnap kipróbálom.
Olyan izgiiii! :)
lavor.jpg
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beanigma.blog.hu/api/trackback/id/tr7616582506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása